FAQ

Veel gestelde vragen

Wordt er een overeenkomst opgesteld?
Voordat de dagbesteding wordt gestart krijgt u van ons een overeenkomst. Hierin vermelden we de gemaakte afspraken. U bent uiteraard vrij om aan te geven hoe lang u gebruik wilt maken van onze diensten. De overeenkomst is direct opzegbaar met een opzegtermijn van een maand.

Is er een minimum aantal dagen verbonden aan de dagbesteding?
We hanteren een minimale afname van twee dagdelen per week ingezet op 1 dag. Dit om de continu├»teit op de groep te waarborgen. We hebben gemerkt dat het doorbreken van dagen niet ten goede komt van onze cli├źnten.

Is er een wachtlijst bij de KomBij?
Nee, er is op dit moment geen wachtlijst voor eventuele mogelijkheden kunt u contact met ons opnemen.

Krijg ik dezelfde zorgverlener?
We werken in een klein team, dus altijd bekende gezichten.

Wat zijn de mogelijkheden omtrent de dagbesteding op welke dagen?
U kunt zelf aangeven op welke dagen u gebruik wilt maken van het dagcentrum. Met dien verstande dat er wel genoeg aanmeldingen zijn.

Wat kan ik verwachten van het intake gesprek?
Samen met de client en eventuele naasten worden uw wensen in kaart gebracht. Vervolgens worden er afspraken gemaakt wanneer het bezoek aan het dagcentrum wordt gestart.

Kan ik contact opnemen met dagcentrum De KomBij?
U kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier op de website De KomBij of telefonisch via telefoonnummer 06-25520563 of 0481-352122.

In welke regio is De KomBij werkzaam?
Ons pand staat in Elst, gemeente Overbetuwe.

Kan het dagcentrum betaald worden uit de WMO?
In bepaalde gemeenten wordt deze dienstverlening vergoed vanuit de WMO. Overige dienstverlening vanuit het PGB of particulier.